It was a long time ago since I bloggade..

yes yes it was. Ja min engelska kanske suger, men skitsamma.
Idag är man då 24. alla har frågat: - Jaa, men hur känns de?
Hmm hur det känns.. Kan nog bara förklara det med en suck ^^.
Men har fått en jävla massa grattis, så det känns skoj :).
Just nu sitter  jag och lyssnar på lite pianomusik på youtube, el rättare sagt braveheartlåten. Jag tycker den är stark men sorglig. Usch jag vill ha ett piano o.O. Saknar det rätt så ofta, inge kul att bara spela på en liten keyboard där inte tangenterna räcker till + att det inte är samma mysiga sound. Men det kommer väl I hope.
Min hund stinker otvättad, och gris= not nice! Men det får funk.
Seeegt, man fyller, men man bor för långt borta för att få besök :P.
*Kramsjuk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0