Ledig dag

Idag blev man då ledig då man jobbade i helgen.
Har försökt sova och sova och sova i morse, men det gick inte så bra. Som vanligt dom sista dagarna. Dom håller ju på och dunkar och borrar och har sig i lägenheten brevid. suck! Men man flyttar ju snart så de får väl gå.
Börjar bli lite nervös inför flyttandet. Främst beror de på att de kommer bli jävligt långt att pendla. Typ sju mil el nå, så det tar en timme dit. Men vi får väl se hur  de går med de,men jag kommer nog inte klara de så länge. MEn jag kanske måste klara de länge, vi får se.
Sen att när jag har fått ut allt skit härifrån huset så får man väl se hur mkt man blir betalningsskyldig. Ska försöka hitta nåt ställe som säljer precis såna där kökslådor, för jag har råkat spricka två av dom. Vill ju inte lämna de så där direkt helst. Sen fönstret som gick sönder innan festen får man väl betala för el så. Suck suck och åter suck :(.
Såå nu har jag gnällt av mig lite :)
Idag drog jag till stan en snabbis, handlade lite mat och så. Köpte sjöfrukter (el va de heter), såna här chokladsaker för 10 spänn. Klar man inte kunde gå förbi de ;).
Sen skrev ja till martin och undrade om han var hemma, men han skulle dra till nän föreläsning.
Så vad skulle man då hitta på?
Jag drog hem, fixade lite varm choklad och fralla med leverpastej. Satt på tvn och datorn och bara njöt av oljudet från lägenheten brevid. njeaa....
Så tror jag ska sätta på lite musik, sätta in en tvätt och sen göra rent kylskåpet. Har typ hmm..två veckor gammal mat där. Så de borde göras.
Jag tycker att min karl kan dyka upp :( Gå på bio kanske??
menmen..
Nä nu tänker jag sluta och förhoppningsvis göra lite nytta.
ps: har 13 grader i huset, liite småkallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0